Weiherwaldschule Karlsruhe-Weiherfeld

Herzlich Willkommen in der Weiherwaldschule in Karlsruhe-Weiherfeld

OVERVIEW

The site weiherwaldschule.de currently has an average traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have downloaded fifteen pages within the website weiherwaldschule.de and found zero websites associating themselves with weiherwaldschule.de.

WEIHERWALDSCHULE.DE TRAFFIC

The site weiherwaldschule.de has seen alternating levels of traffic throughout the the year.
Traffic for weiherwaldschule.de

Traffic ranking (by month) for weiherwaldschule.de

Traffic ranking by day of the week for weiherwaldschule.de

LINKS TO WEIHERWALDSCHULE.DE

WHAT DOES WEIHERWALDSCHULE.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of weiherwaldschule.de Mobile Screenshot of weiherwaldschule.de Tablet Screenshot of weiherwaldschule.de

WEIHERWALDSCHULE.DE SERVER

We identified that a single root page on weiherwaldschule.de took three thousand and seventy-eight milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.
129.143.229.142

FAVICON

We discovered that this domain is utilizing the Apache os.

Weiherwaldschule Karlsruhe-Weiherfeld

Herzlich Willkommen in der Weiherwaldschule in Karlsruhe-Weiherfeld

PARSED CONTENT

The site weiherwaldschule.de has the following in the web page, "Die Weiherwaldschule ist eine Grundschule im Karlsruher Stadtteil Weiherfeld - mitten im Grünen gelegen." I noticed that the webpage also stated " Die Schule besteht seit 1950 als Grund- und Hauptschule, seit 1972 ist dsie reine Grundschule." They also stated " Mit der Alb-Schule teilt sie sich das weitläufige Außengelände mit Bolzplatz und vielen Spielgeräten. Ab dem Schuljahr 101516 ist die Weiherwaldschule eine Ganztagsschule in Wahlform." The meta header had Weiherwaldschule as the first keyword. This keyword was followed by Grundschule Karlsruhe, Ganztagsschule Karlsruhe, and Ganztagesschule Karlsruhe which isn't as important as Weiherwaldschule. The other words the site used was Halbtagsschule Karlsruhe.

SEE MORE WEB SITES

Bürgerspital Basel - Alterszentrum Weiherweg - Home

Das Alterszentrum Weiherweg ist ein lebhaftes, dynamisches und offenes Haus mit Quartiereinbezug. Ein pulsierender, lebendiger Ort, an welchem sich Jung und Alt begegnen. Im selben Gebäude befindet sich auch das Tagespflegeheim Weiherweg. Tel 061 307 61 11. Tel 061 307 61 11.

Startseite - Weiher Wirt - Ausufernd gut -

Der perfekte Tag beginnt und endet im WeiherWirt! EINZIGARTIG - Salzburgs Restaurant mit der schönsten Lage. Besuchen Sie doch auch unseren Auftritt bei Facebook. Dieses Top Gourmet Dinner bieten wir Ihnen. Jeden Mittwoch für 2 Personen um nur 69.

閰掑簵绠悊绯荤粺PMS閰掑簵绠悊杞欢涓ぎ棰勮绯荤粺CRS閰掑簵闆嗗洟鍖栬В鍐虫柟妗?寰拰杞欢 - 涓婃捣寰拰淇伅鎶鏈湁闄愬叕鍙?

VIP绠 悊 鎺ュ緟娴佺 绠 悊 浼氬憳. 鏃犵嚎鐐硅彍 鏀堕摱 鍚庡帹鎵撳嵃 鎴愭湰鎺у埗 浼氬憳 缁忚惀鍒嗘瀽. 鍒风墝鏀堕摱 鍒风墝娑堣垂 闉嬬エ鎵撳嵃 鍖呴棿 鎶 甯? 涓婃捣寰 拰淇 伅鎶 鏈 湁闄愬叕鍙? .